Kilenc év után véget ér a BMW i3 karrierje, Debrecenből jött volna az utód
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
A bajor gyártó német üzemeiben a jövőben már csak villanymotorok fognak készülni.
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
30 km/h sebesség alatt egyedi figyelmeztető hangot ad ki a gyalogosok számára az amúgy szinte teljesen némán lopakodó divatterepjáró.
Nagyon hasonló a méretük, a tudásuk és a teljesítményük, a karakterük azonban talán nem is lehetne ennél eltérőbb.
Megkezdődött az Audi Q3 és a Mercedes GLA felfrissített konkurensének hazai forgalmazása.
Az újgenerációs GLA-val testközelből elsőként a szeptemberi Frankfurti Autószalonon ismerkedhetünk meg.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának felfrissített, immár plugin hibridként is elérhető kiadása.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
A bajor márka ezúttal a kompakt modelljeit vette kezelésbe, melyek új motorokkal és felszereltségi szintekkel próbálják pénztárca nyitogatásra csábítani a vásárlókat.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
A BMW hivatalosan is leleplezte az X1 alapjaira épített új crossoverét, az X2-t.
Bár tagadták a BMW szakemberei, az új négyhengeres turbómotor bemutatásával leáldozóban van a benzines hathengeresek kora a bajor márkánál. A 245 lovas motor nemzetközi menetpróbáján bebizonyosodott, hogy még a nehéz X1-est is parádésan hajtja, belegondolni is jó, milyen lesz majd a hármasban, az ötösben és az 1-es sorozatban.
A BMW X2 M35i több tekintetben is új fejezetet nyit az autógyár történelmében, és bár SUV-jellegű formatervvel bír, a gyakorlatban nem sok választja el egy valódi kompakt sportautótól.
Két teljesen egyforma divatterepjáró méri össze tudását téli körülmények mellett, de az egyik nyári-, a másik téligumikon gördül.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A Frankfurti Autószalon előtt mutatkozott be itthon is a bajor márka kompakt szabadidőautója, a BMW X1. A nagy újdonság persze, hogy mostantól nem hátsó-, hanem elsőkerék-hajtású az alapváltozat, sDrive jelöléssel.