Kilenc év után véget ér a BMW i3 karrierje, Debrecenből jött volna az utód
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
Néhány hónap múlva véget ér a bajorok első, nagy számban értékesített elektromos autójának gyártása. Az utódlás kérdése a magyar gyár szempontjából is érdekes.
A bajor gyártó német üzemeiben a jövőben már csak villanymotorok fognak készülni.
A bajor gyártó sportos crossovere mostantól már fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is rendelhető.
Kipróbáltuk, hogy milyen a hagyományos BMW-értékekkel szakító új 1-es, és azt is megnéztük, hogy miben különbözik tőle a divatterepjárósra faragott új X1-es.
30 km/h sebesség alatt egyedi figyelmeztető hangot ad ki a gyalogosok számára az amúgy szinte teljesen némán lopakodó divatterepjáró.
Nagyon hasonló a méretük, a tudásuk és a teljesítményük, a karakterük azonban talán nem is lehetne ennél eltérőbb.
Megkezdődött az Audi Q3 és a Mercedes GLA felfrissített konkurensének hazai forgalmazása.
Az újgenerációs GLA-val testközelből elsőként a szeptemberi Frankfurti Autószalonon ismerkedhetünk meg.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának felfrissített, immár plugin hibridként is elérhető kiadása.
A BMW X2 M35i több tekintetben is új fejezetet nyit az autógyár történelmében, és bár SUV-jellegű formatervvel bír, a gyakorlatban nem sok választja el egy valódi kompakt sportautótól.
Nincs semmi mellébeszélés, konkrétan ezek a SUV kategóriás autók bírják legjobban az első 100 ezer kilométert.
Nincs csalás, nincs ámítás, konkrétan ezek az autók bírják legjobban mostanság az első 100 ezer kilométert.
Két teljesen egyforma divatterepjáró méri össze tudását téli körülmények mellett, de az egyik nyári-, a másik téligumikon gördül.
A bajor márka ezúttal a kompakt modelljeit vette kezelésbe, melyek új motorokkal és felszereltségi szintekkel próbálják pénztárca nyitogatásra csábítani a vásárlókat.
Egyre szaporodnak a márkánál az elsőkerék-hajtású modellek. Kellene velük kezdeni valamit, hogy a sportos imázs nehogy lekopjon a márkáról.
Teszteltük a bajorok új kompakt divatterepjáróját, melynek gyártója immár oldalról is egyértelműen beazonosítható, és amelyet egy igen ellentmondásos gázolajos egység hajt. Ha ki tudjuk fizetni, sokat spórolhatunk vele.
Alapvetően csak Kínának szánták a legkisebb bajor limuzint, de most kiengedik a világba.
A BMW hivatalosan is leleplezte az X1 alapjaira épített új crossoverét, az X2-t.
A Frankfurti Autószalon előtt mutatkozott be itthon is a bajor márka kompakt szabadidőautója, a BMW X1. A nagy újdonság persze, hogy mostantól nem hátsó-, hanem elsőkerék-hajtású az alapváltozat, sDrive jelöléssel.
Bár tagadták a BMW szakemberei, az új négyhengeres turbómotor bemutatásával leáldozóban van a benzines hathengeresek kora a bajor márkánál. A 245 lovas motor nemzetközi menetpróbáján bebizonyosodott, hogy még a nehéz X1-est is parádésan hajtja, belegondolni is jó, milyen lesz majd a hármasban, az ötösben és az 1-es sorozatban.